• 1

عایق کانال هوا با پشم سنگ

عایقکاری کانال هوا و کانال کولر با پشم معدنی و پشم سنگ:

 

از انواع عایق های مورد استفاده که در ساختمان ها و مراکز صنعتی جهت جلوگیری از اتلاف انرژی بکار برده می شود می توان پشم سنگ یا پشم سربار را نام برد.

عایق حرارتی است که از سنگ بازالت (سنگهای آذرین) درست شده است و درجه حرارت تا 700 درجه مثبت و 30 درجه زیر صفر را تحمل می کند.

انواع پشم سنگ: ایزو ترم (پشم خام فله)، ایزو بلانکت (پتویی)، ایزو پایپ (لوله‌ای)، فنوپانل (تخته‌ای فشرده) و فنوفلت (لحافی)

کاربرد پشم سنگ: صنایع پالایشگاهی، نیروگاهی، صنایع غذایی، ساختمان و تأسیسات و حتی گلخانه‌های هیدرو پونیک (بستر کشت بدون خاک) 

از فواید پشم سنگ مقاومت در برابر حرارت ، سبک بودن، قیمت مناسب، عدم هدایت الکتریسیته، و تولید در ابعاد و اشکال گوناگون است.

از معایب پشم سنگ ضعف در دماهای پایین، عدم کارایی در محیط های مرطوب، ریزش پشم سنگ پس از گذشت زمان، افت کیفیت با گذشت زمان، خارش و عوارض پوستی

 در صورت استفاده به عنوان عایق کانال های گالوانیزه سبب اشغال فضای اضافی می شود و هزینه اجرای آن به مراتب بالاتر از قیمت اجرای کانال های از پیش عایق می باشد.

جهت مهار عایق کانال نیاز به توری و ماستیک می باشد و در صورت عدم نیاز به کانال و جمع آوری کانال ها بخش عمده آن قابل استفاده و بازیافت نیست درصورتی که کانال های از پیش عایق قابلیت استفاده مجدد و حتی بازیافت را داراست.

 

عایق پشم سنگعایق کاری کانال با پشم سنگ

 

 

منبع : سایت دانشنامه عمومی ، دیتا شیت عایق پشم سنگ، مقاله عایق های ساختمانی و ...

برچسب ها: قیمت کانال عایق, داکت, کانال از پیش عایق شده, ورق از پیش عایق شده, کانال عایق

کانال از پیش عایق XPS

کانالهای از پیش عایق شده، یکی از تکنولوژیهای روز جهت انتقال هوا بوده و امروزه جانشین مناسبی برا کانالهای گالوانیزه مرسوم میباشد.

Top

تماس با ما

شرکت سینرژی پارس


info@coolduct.ir
شنبه الی چهارشنبه - ۹ صبح الی ۱۷